Selecție pentru week-end


Selectie pentru ultimul weekend din OctombriePoza a fost facută ieri seară, între timp le-am degustat. Culmea e că berile  sînt aranjate în imagine după cum mi-au încîntat papilele gustative (cea mai buna la dreapta, cea mai puțin spectaculoasă la stînga).

 

3 comments so far

  1. klausen1976 on

    muahaha … ce mica-i lumea !

    Bishops Finger asteapta si la mine un test 😆
    Ols Speckled Hen e o bere celebra in ce am vazut. la noi a ajuns sora-sa „Old Golden hen”. insa fiind o berarie foarte tanara nu am mari sperante.
    Spitfire am incercat-o recent. nu m-a dat pe spate dar are calitati … neajuns-ul a fost ca am baut-o intr-o perioada in care dadusem de beri englezesti mai bune …

  2. Zaludu on

    Ols Speckled Hen e pe gustul meu, are o aroma puternica de pale ale.

    bishops finger am mai baut de citeva ori dar parca de data asta a avut alt gust. eu am ajuns la concluzia ca anumite beri au alt gust in functie de anotimpul in care le bei.

    • klausen1976 on

      am invat recent ca si temperatura este foarte importanta. nu prea dadeam importanta aspectului …

      nasol daca ai trecut BF sub Spitfire … o am la rece, dar nu prea imi dai sperante …


Lasă un răspuns

