Acasă


Anul ăsta s-au împlinit 10 ani de cînd am plecat.  10 ani departe de patria mea cu î din i, cu â din a. 10 ani, 3 continente, 7 țări în care am muncit (cel puțin 2 luni), înca pe atîtea vizitate.

Anul în care mă întorc acasă. Radu Pavel Gheo zice că ar fi lumea a treia, dar pentru mine e singurul loc pe care îl pot numi ACASĂ.

Mă frămîntă o zdroaie de gînduri, de spaime, dar vreau acasă. Oare acasă mai e „ACASĂ”?

1 comment so far

  1. Izabela on

    Acasa va fi mereu acasa oricând te vei întoarce vei fi uimit de cat de ușor va trece orice spaima


Lasă un răspuns

