Pierdut prin stepă


Sîmbătă am fost piedrut prin stepă. Peisaj superb, vremea a ţinut cu mine aşa că am putut să mă bucur de unul dintre cele mai intersante locuri din zona Almaty: canionul Charyn. Păcat că ghidul a vorbit tot drumul în ruseşte, limbă ale cărei taine nu am reuşit să le desluşesc în cei 2 ani de şcoala (din fericire am reuşit să scap de ea după ce am intrat la liceu).

Un peisaj ireal, cu reflexii roşu-maroni, o pustietate intinsă şi dreapta înconjurată de munţi încărcaţi de zăpadă, munţi ce despart Kazahstanul de China şi de Kyrgystan. Cred că ar fi fost şi mai interesant dacă o vizitam călare.

P1 Canionul Charyn, Kazahstan

P1 Canionul Charyn, Kazahstan

P2 Canionul Charyn, Kazahstan

P2 Canionul Charyn, Kazahstan

P3 Canionul Charyn, Kazahstan

P4 Canionul Charyn, Kazahstan

P5 Canionul Charyn, Kazahstan

P6 Canionul Charyn, Kazahstan

P7 Canionul Charyn, Kazahstan

P8 Canionul Charyn, Kazahstan

P9 Canionul Charyn, Kazahstan

P10 Canionul Charyn, Kazahstan

5 comments so far

  1. Camelia on

    O frumuseţe aproape ireală,ameţitoare, pustietatea aceea stacojie:pe-acolo parcă şi timpul locurilor e altul şi nu ştiu unde şi cum te-ai fi putut pierde tu, dar mie mi s-a întâmpla ca într-un vortex de senzaţii şi de stări.

  2. klausen1976 on

    fabulos peisaj. adicatelea, esti prin Kazahstan acum ?! 🙂 sa-mi spui cum stau aia cu berea ! sper ca nu o ard tot pe Baltika 🙂

    • Zaludu on

      avind in vedere ca sint un cititor fidel al blogului tau m-am ginidt si la tine asa ca am pus citeva articole beroase in coada.

      • klausen1976 on

        multam fain !!!! 🙂
        ps. berile alea de mai jos, Bishops&co, sunt din Kazahstan ? in cazul asta, n-au gusturi rele 😆

  3. Zaludu on

    @klausen1976, nu sint din kazahstan, alea le-am cumparat la magazinul englezesc de linga una din bazele militare britanice din Paderborn.


Lasă un răspuns

