Pregătiri de păscut


Pregătiri de păscut În Rewe a apărut un raft mare cu multe, multe beri exotice, Ioi da greu a fost să mă opresc numai la astea. Se duce Germania asta pe rîpă, nu e a bună.

2 comments so far

  1. klausen1976 on

    wow ! viru se gaseste si in Ploiesti, a fost beat de fericire cand am gasit-o. am senzatia ca incearca sa prinda pe piata noastra. bere decenta, dar „la cazan”. industriala. Palm, mi-ai spus deja ca itimerge la inima. e si evident, avand in vedere ditamai sticla 🙂 … pare o specialitate, ceva .
    brookly n-a ajuns inca la mine, dar e pe aproape, o sa dau de eu ea.
    Victoria aia e piesa rara, da . australiana, daca nu ma insel. cea mai interesanta mi se pare Firestone, aia. pe ea a s paria 🙂

    • klausen1976 on

      daaa, m-am interesat, am intuit bine. bere americana, produsa de un producator mic, plin de premii. excelenta imagine pe site-urile mari. face parte din berile „ascunse” ale americanilor, alea de anu au loc de Miller, Anheuser si ceilalti giganti.
      sa-mi spui si mie cum a fost !!! 🙂 sunt sigur ca va fi cea mai buna.


Lasă un răspuns

